Everything about بیماری زونا صورت

Wiki Article

● پس از ناپدید شدن بثورات، همچنان ممکن است به دلیل آسیب عصبی در چشم خود درد داشته باشید. درد در نهایت برای اکثر افراد بهتر می‌شود.

آمپول هپارین: ضدانعقادی قوی برای پیشگیری از لخته های خونی

تاول‌های منطقه ‌ای یا زونا؛ تاول ‌های كوچكی هستند كه جنب یكدیگر در منطقه یك عصب محیطی و در امتداد مسیر آن پدید می ‌آید و با درد و سوزش همراه است.

○ اگر زونا بر اعصاب سر تأثیر بگذارد، سندرم رمزی هانت می‌تواند رخ دهد و در صورت عدم درمان می‌تواند منجر به فلج جزئی صورت یا کاهش شنوایی شود.

تازه ترین مطالب سلامت(بیماری ها، پیشگیری، داروها، تغذیه، پزشکی آنلاین و...)

در افرادی هم که با وجود تزریق واکسن زونا باز هم به این بیماری مبتلا می‌شوند، علائم آن معمولاً بسیار خفیف خواهد بود و خطر بروز درد بعد از زونا هم تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

دریافت واکسن آبله مرغان قبل از بارداری می‌تواند گام مهمی در محافظت از کودک باشد.

طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک

این ویروس در سیستم عصبی بدن پنهان می‌ شود و هنگامی كه سیستم ایمنی تضعیف می ‌شود خود را به شكل بیماری زونا نمایان می ‌كند.

اشخاص با سابقه ابتلا به بیماری آبله مرغان در دوران کودکی

● در حالی که ابتلا به زونا در دوران بارداری غیرعادی است، اما ممکن است. اگر با فردی که مبتلا به آبله مرغان یا عفونت فعال زونا است در تماس باشید، اگر واکسینه نشده‌اید یا قبلاً بیماری زونا و حمام هرگز آن را نداشته‌اید، می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

بیماری زونا چیست و چگونه درمان می‌شود؟ (به‌همراه ویدیو)

یکی از ناخوشایندترین عوارض زونا چیست و چطور عارض می‌شود؟ درگیری چشم یا ناحیه‌ی اطراف آن به زونا باعث عفونت دردناک چشم می‌شود. گاهی زونای چشمی به از دست دادن بینایی منجر شود.

جراحی لابیاپلاستی یک عمل درمانی و زیبایی است که با هدف کاهش اندازه‌ لابیا مینور یا همان فلپ‌های پوست دو طرف دهانه…

Report this wiki page